8 Januari.

Guuuuuud vad kul vi hade igår! Jag och Rebecca fick stjuss av hennes pappa till centrum, sen så gick till till ICA och köpte bröd till frullen. Sen gick vi till Felle. Vi gjord einte så mycket, efter ett tag kom Lisa. Vi satt och pratade. Sen kom Julia & Camilla. Alla började fixa sig. Sen vid klockan fem så gick vi upp till Teraassen. Teraassen är en resturang för alla som inte försår det. haha. Där satt vi och åt och hade mycket trevligt. Sen efter middagen gick vi till ICA och handlade dricka och chips & godis.
Sen gick vi hem till Felicia. Vi började dansa, till Gwens braiga skiva <3333333 Jag Lisa & Felicia var riktiga dansmästare! Alla andr avar så tråkiga! Vi hade i alla fall jätte kul! Sen så körde vi straffpoker, och det hände väldigt mycket då :D hahahahah! Jag fick springa runt läghetshuset i bara BH. Pinsamt för alla bilar :O hahahah! =) Sen KLÄDPOKER :O jag kom två Felle vann och Rebecca förlorade. :P Nakenfis Foppa. Sen körde dom andra vattenpker. Men det hade jag inte lust att vara med på, för jag mådde så illa :O Det roligaste på hela kvällen var när jag Felicia & Lisa dansade så vi blev alldelses svettiga! haha! =) <3 Sen vart det lite lungare så skulle vi gå ut och göra en hemlis........sen gick alla in förutom jag lisa & Felle. Vi hämtade äggggg... Vi hade värsta äggningshumöret. Men sen blev vi as rädd för en bro & en gubbe så vi sprang hem! :D Och vi satt och pratadeoch hade hur kul som helst till klockan halv fem. Sen när alla hade gått och lagt sig så pratad ejag och Lisa typ till fem och sommnade väl kvart över fem eller nått. Jag och Lisa sov i samma rum, OCH SÄG ;) hhaha. mysigt, VÄRLDENS SKÖNASTE SÄG!!!
Sen vaknade vi halv ett, och jag vaknade typ sist av alla, eller Lisa vaknade sist. Men jag som brukar vara så morgonpigg och alla andra sömntutor vaknade värsta tidigt ^^
När vi hade hjälpt Felle att städa så gick jag och Camilla hem.. Det var skönt att gå lite!


När jag kom hem så kom Elin och mamma hem och hade varit i centrum och hyrt "beck, flickan i jordkällaren" eller vad den heter. Jag har sett den förut, men inte slutet det var jätte bra! =)

Sen efter maten har jag varit ute och gått med mamma! =) trevligt.

Sista dagen på jullovet, gud vad tragiskt. =/ Men bättre avslutning på lovet hade det inte kunnat bli. Jag älskar er girls.

Har laddat upp massa bilder från lite när som helst.  Ska lägga in som i nästa inlägg!

LÅÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg...

nu ska jag lägga in bilder..

/ Julia

Hoppas ni har haft lika bra JULLOV som jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0