ingen middag med brudarna.

ingen middag idag, jag vet inte rikigt varför jag blev besviken jag hade ju funderat på vad jag skulle ha på mig och allt! hahah. Jag tror vi ska göra det på måndag istället om jag orkar följa med då.

Tittade nyss på "du är vad du äter" med mamma, alltså hon som ska hjälpa folk att gå ner i vikt, hon är så jävla överdriven. Asså det är jätte bra att äta ost och mjök, inte för mycket men man ska äta det varje dag i alla fall. Men hon säger att man inte ska det! =S :P Men en sak som jag tyckte verkade bra, det var en drink som gjorde att man inte blev sugen på sötsaker och nått annat. Sen den där maskinen Bert hade, typ jag vet inte vad det var men en sån vill jag ha! :P Nu ska jag gå in på tv 3: s hemsida och kolla efter den där drinken som man skulle dricka tre gånger om dagen.

Jag svullde precis med popcorn och ett glas saft, det var jag värd. Fast det är inte så jätte onyttingt, bara saften! :P  Fast det är typ light eller nått, skit samma I don´t care. hihih.

Nu ska jag kolla efter det där..

Mycket blogg idag.. men skit samma =)


/ Julia



Kommentarer
Postat av: melissa

haha jag tycker int eom du är vad du äter=P

2007-01-04 @ 22:51:37
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0