OC <3

101351-88

         
101351-90 

JAG ÄR FÖRKROSSAD!!!!!!!!!!! :'( :'( :'(

"O.C" läggs ner



Den är en av världens mest älskade tv-serier.
  Men ”O.C” dras med katastrofsiffror i USA.
  Ungdomsserien har tappat över 60 procent av sina tittare.
  Nu läggs serien ner för gott.

22 februari.
  Det är ett datum att skriva in i kalendern för alla ”O.C”-fans. Det är nämligen kvällen då det sista avsnittet någonsin av serien visas i USA.
  Den fjärde säsongen av tv-serien om rika ungdomar i Kalifornien har dragits med usla tittarsiffror.
  Andelen tittare har varit så låg att Fox TV och Warner Brothers nu väljer att lägga ner serien för gott.
  – Finalavsnittet kommer att sätta punkt för den berättelse vi började berätta för fyra år sedan. Det kommer att vara roligt och känslosamt och det blir den final vi alltid velat göra, säger seriens skapare Josh Schwartz i ett uttalande.
  De första säsongerna av serien hade över 10 miljoner tittare per avsnitt i USA och var under flera år landets mest populära ungdomsserie.
  
  Bartons krasch hjälpte inte
  Tittarsiffrorna har dock dalat under flera år. Mischa Bartons spektakulära bilolycka – enligt AP ett sätt att få tittarna att hitta tillbaka till serien – hjälpte inte för att få siffrorna på rätt köl igen.
  ”O.C” har tappat nästan 60 procent av sina tittare och ses nu av knappa fyra miljoner tittare per avsnitt, skriver MSNBC.
  Vad tv-kanalen Fox kommer att ersätta ”O.C” med är än så länge oklart.

HERREGUD, JAG ÄR SKIT  LEDSEN! JAG ÄLSKAR OC MEST I HELA VÄRLDEN, JAG DRÖMMER ATT FÅ ÅKA DIT JAG DRÖMMER PÅ NATTEN ATT JAG ÄR KOMPIS MED MARISSA OCH SUMMER. JAG ÄLSKAR OC! :'( fyfan!

Kommentarer
Postat av: Antonia

:'(

2007-01-04 @ 15:36:55
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Rebecca

så kan dom ju bara inte göra, varför?:'(

2007-01-05 @ 12:58:46
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Anonym

visst det är ju bra men på senaste tiden har et bara blivit allt sämre.. orka drömma

2007-01-05 @ 18:55:00
Postat av: Julia

Orka drömma? jag kan inte rå för vad jag drömmer om natten! :S:P

2007-01-05 @ 21:02:01
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: O.C faaan

ÄLSKAR O:C mÄST AV ALLA..vill också åka dit..o drömmer med att ja e kompis med dem

2007-12-30 @ 17:58:06
Postat av: OM ni håller meed Kontakta meej :D

O.C är bäst

2007-12-30 @ 17:59:51
Postat av: OM ni håller meed Kontakta meej :D

vi måste protestera å få tbx den serien kan inte leva utan den

2007-12-30 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0