soulmate

101351-140


Den här söta bilden har rebecca skrivit/ritat till mig. Man ser inte riktigt vad det står så jag skriver här nedan.

Julia Tennorth
Du är tjejen i mitt liv, varje sekund
timme dag jag delar med dig är mitt livs bästa
sekunder, det finns ingen som är du, du är
den alla vill va, du är den alla vill ha, och jag
har den turen att jag har dig, det finns ingen
som förstår våran humor, ingen som förstår oss för
vi är vi, det kan ingen ändra på, det finns
inga ord för hur mycket jag älskar dig, vi har
alltid lika roligt, och det är så det är, vi ska vara
tillsammans nu och förevigt, ingen kan sära
på oss, och sen har jag verkligen tänkt på hur
lika vi är, lika som bär, och det stämmer så
riktigt bra, jag älskar dig du är min bästa vän.




Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG MEST I VÄRLDEN!

2007-01-29 @ 20:27:39
Postat av: rebecca

DU ÄR BÄST!

2007-01-29 @ 20:31:31
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0