2 Juli.

Det är sjukt, det är andra Juli. Det är sommar! + att 2 Juli betyder 16 dagar till Turkiet!

igår hann jag inte blogga. Jag var på inflyttningsmiddag hos farmor och farfar! Det var jätte trevligt. Kusin Nino, Jenny & Stefan var också där, Nino är världens sötaste! När vi kom hem så stannade vi på videon och hyrde film, jag skulle ha hyrt Rosa The Movie med alla filmerna var uthyrda, så istället hyrde jag Honey. Jag ringde Rebecca eftersom det var vi som skulle titta på filmen. Hon kom till mig och vi glodde.. Gud, jag är helt kär, det MÅSTE vara världens bästa film. Jag har sett den typ 3 eller 4 gånger nu. Jag är kär! Efter filmen gick vi till Cornelia, eller vi åkte till Cornelia :D hahaha. Mysigt hade vi! Tycker jag i alla fall.

Usch, den här natten var hemsk! Jag kom hem från Cornelia vid halv tolv. Då tittade jag på Honey en gång till. Filmen var klar vid halv två. Jag skulle försöka somna, nehedu. Jag har legat vaken hela jävla natten. Det är sant, jag kanske har sovit MAX en timme inte ens det. Vid klockan sju gav jag upp, pappa åkte till jobbet så jag gick in till mamma och tittade på TV. Den värsta av allt är, jag är inte ens LITE trött! Hemska natt!

Idag ska jag till Grönalund med Rebecca. Det finns inget jag älskar så mycket som just Grönalund. Det måste vara det bästa som finns, själva känslan av att gå där. Åh, helt maravilloso. Tack och lov är det fint väder idag, det kanske är dax att det sköna vädret kommer tillbaka? btw, ska det regna imorgon! :/


Nej nu ska jag äta frukost innan jag dör av hunger!

ha en bra dag

/ Julia

I believe I will, I believe I can, I believe that all my dreams complate. 

Kommentarer
Postat av: rebecca

ja, jag håller med,den där filmen måste vara världens bästa film! i love it! de ska ju inte bli så kul att åka till grönan iaf, de va så jävla länge sen så! ;)

2007-07-02 @ 12:12:56
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: kusin

Alltså.. det finns INGEN som e lika rolig som du! HAHA =)

2007-07-02 @ 15:07:41
Postat av: Julia

hahahhaa, vad var det som var så kul? :D

2007-07-03 @ 10:25:32
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0