3 Juli.

Igår var det en underbar dag på grönalund. Jag och Rebecca skulle tagit halv två tåget upp, men eftersom jag hade tittat fel så fick vi stå och vänta en timme vid tåget och istället ta halv tre tåget. haha! När vi stod och väntade kom Marike & Corddan som skulle ta samma tåg, så då fick vi lite sällis. Trevligt. haha, när jag skulle köpa åkaband så var det en tjej som satt där, och när hon skulle sätta på åkbandet sa hon helt allvarligt "upp med höger foten" jag: va? Hon sa: Ja, höger fot? Jag: Va, jag fattar inte. Hon: haha, jag skojade bara, med det hade sätt väldigt roligt ut. Ja, så det var ju lite kul! =) Sen åkte vi och åkte. Folket på grönalund är antingen MEGA fjortisar eller normala människor. Gud, vilka människor det finns säger jag bara! Vi tod tio tåget hem och jag kom hem runt kvart i elva! Trevlig dag hade jag i alla fall. Ni kan se bilder hos Rebecca.

Idag skulle jag ha åkt till Stockholm med Lisa. Men eftersom jag hade ett ganska stort bråk med min KÄRA mor på morgonen så fick jag inte åka.................. Jag är så jävla arg alltså! Jag och Lisa kommer inte ses på en hel jävla månad. Lisa ska åka till Kina på söndag, och hon har planerat att göra massa saker varje dag fram tills dess. Och sen kommer hon hem den 24: e och då är ju jag i Tukiet och jag kommer ju inte hem fören den 1:a Augusti! Tack så jävla mycket för det mamma OCH pappa! Kommer sakna dig så grymt mycket Lisa!

Jag ska väl sitta hemma och dö idag. OM jag möjligtvis inte får gå ut och sova hos Lisa. Vilket jag hoppas på. Åh, jag vill hinna vara med henne mer innan vi inte ses!

Skönt att det inte regnar idag, vilket jag trodde eftersom mamma hade sagt det.

Nu ska jag göra nåt annat.

ha en bra dag

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, vi hade skit kul. Jag älskar dig Julia! 15 dagar!

2007-07-03 @ 15:47:05
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0