7 Juli.

Hej igen.

Det var ett tag sen jag skrev på grund av lite olika omständigheter. Jag kommer inte kunna skriva nu heller på ett tag men jag är tillbaka så fort som möjligt.

Idag åt Rebecca hos oss, sen efter ett tag när vi hade pratat lite så gick jag, rebecca, mamma och pappa till Rebeccas familj. Vi har suttit och pratat om turkiet och mamma, pappa och elin ska också med till turkiet nu. Jag måste säga att jag ser fram emot det. Anette var här nyss och bokade, jag och Rebecca skulle gå hem till mig och titta resor eftersom rebeccas och deras dator inte funkade så sprang Anette hit och bokade nyss eftersom vi inte riktigt visste hur man gjort. hihihi, kul! Men dom ska bara vara där en vecka! :p

ha det underbart..

skriver nog innan turkiet.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: hannah

I miss you lilla kråkan! Kollade på en gammal videofilm där du var typ ett år och inte kunde prata. Supersött!
Puss kusin

2007-07-11 @ 21:08:24
Postat av: Julia

hahhaha, vad gullligt. Jag saknar dig med!

2007-07-12 @ 09:39:39
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0