11 Juni.

Idag vaknade jag 07:35. Och vanligtvis brukar jag gå upp 06:30. Fatta paniken. 5 min efter att jag hade gått upp så kom Lisa. Sen gick vi till skolan dirket. Jag hoppade bara i en klänning utan något smink eller nåt, fan vad skönt.

Efter den varma dagen i skolan åkte jag och Lisa till stockholm. Det var jätte tråkigt för båda var så trötta så vi gick brevid varann och bara kollade på allt utan att säga ett ord. haha. Vi var inte där så länge.

Jag tog bussen hem och kom hem för ett tag sen.

Juste, när vi stod och väntade på pendeln så kom en jävla gubbe fram till mig som vanligt och börja hålla på. Han snackade engelska, det var det värsta. Fyfan vad äcklig han var. Bläääää.
"I love everyting about you, your eyes, your body..." hahaha.

imorgon är det en chill dag med klassen på sandtorpsbadet. Underbart.

Nej nu ska jag städa lite lätt och titta på EHM <3

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0