14 Juni.

WIOIOIOIGHOH!!!!!!!!!!!! SOMMARLOV, så jävla underbart! Fan vad härligt. skolavslutingen blev inne i år, i gympasalen. Fyfan vad tråkigt, man får nästan ingen sommarkänsla alls. Eller jo det är klart man får, men inte lika mycket som man får utomhus men det är ju i och för sig inte så kul att stå ute när det regnar. Det var underbart i alla fall, när niorna sjöng sanna vänner var helt fantastiskt och en liten tår föll.

Jag kan inte föklara hur glad jag är. 10 veckor. Det är sjukt! Inga ord kan beskriva hur otroligt skönt det är!

image264
från vänster, Lisa, Cornelia, Rebecca, jag, Felicia, Julia och Camilla.
Ni är så jävla underbara! Jag bli så glad bara jag tittar på er. Ni är verkligen det bästa som har hänt mig och jag kommer aldirg låta er gå. Jag älskar er mer än något annat. Jag kan inte beskriva hur mycket ni betyder för mig. Åh, ni är dom mest underbara tjejerna som finns och jag är så glad att jag har er! Jag älskar er så enormt, föralltid ♥

Nu HOPPAS jag på fest. Får se hur det blir. Bara Rebecca ringer mig snart.

Ha en underbar sommarkväll i kylan.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: elin

SYnd att det inte blev som du hade tänkt dig sis eftersom dina kompisar inte är de snällatse..... ;(

2007-06-15 @ 11:20:08
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: julia

ja jag vet, jag blev så jävla ledsen. Jag som precis hade uppdaterat det här inlägget.

2007-06-15 @ 14:41:14
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: JuliaJ

Jag älskar dig Julia (L)

2007-06-16 @ 12:00:41
URL: http://johanssonjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0