20 Juni.

Jahopp, idag är det 28 dagar till turkiet, det börjar verkligen närma sig!

Idag har jag varit på stan med mamma. Vi sprang runt och lämnade massa krämer till mammas kunder som hade beställt. Det var lite trevligt. Det är en jätte söt tant som heter Inez som är jätte gammal. Hon är så jävla gullig, varje gång frågar hon om jag har pojkvän, och varje gång vi går därifrån så får vi med oss en påse bullar! haha! Alla gamla människor är så pratglada. Aja, sen så gick vi runt och tittade lite.. Jag köpte en bikini överdel, jag köpte inte trosorna till för dom var inte så fina.. Men jag har andra trosor man kan ha till. Sen åkte vi och handlade på coop, efter det så släppte mamma av ming hos Lisa.

Jag och Lisa gjorde inget alls. Satt och snackade.. Efter ett tag åkte vi till coop och köpte hårfär, sen färgade jag hennes hår och sen blev det som nytt! :D ahaha.. Jaa.. jag tog nio bussen hem och kom hem nu! Fanny frågade mig om jag ville grilla med henne och Ange! Får se hur det blir med det! =)

nu snackar jag med Fanny i tel..

ha en bra kväll

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0