22 Juni.

Wihohohoh. Idag är det midsommar. Vädret är inte på topp, men jag hade inte förväntat mig det. Åh, jag vill att det ska vara sol och varmt som det brukade vara. Men nääää, inte ens på midsommarafton.

I morse när jag vaknade gick jag ut och sprang dirket. Snacka om att jag kännde mig duktig! haha. Det är ganska kul att springa, det är roligast när man är hemma och har klarat hela vägen!

På morgonen efter springningen tittade jag på Underbara Älskade. Åh vilken bra film. Verkligen att rekomendera. Han som spelar Jonas är så himmmmmmmlans snygg alltså!


Jag har duschat och fixat mig ganska länge. Elin har fixat mitt hår jätte fint med lite prästkragar i det. Toppen! Snart kommer Anki, Mattias & Thomas. Det ska bli trevligt. Synd att inte Sandra & Sofia följer med.. Jag sitter och tittar på en massa bilder när våra familjer var i Halmstad för två år sen & när vi var på Liseberg. Jag vill åka till Liseberg!!!!


Nej nu luktar det verkligen grill ute och gästerna har precis kommit. Ska nog gå å vara lite social. Elin och Thomas spelar kort, kanske ska vara med och spela lite!

Ikväll ska jag vara med Rebecca & Felicia. Vi vet inte vad som händer än men.. Hoppas det blir kul! Men det lär det ju bli vad än vi gör! :D

Grannarna runt omkring verkar ha kul, det sjungs och skrattas hela tiden! Mysigt!

ha en trevlig midsommar!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0