25 Juni.

Jag som skulle skriva blogg varje dag den här sommaren, eller så mycket som möjligt. Men igår hann jag faktiskt inte. När jag kom hem från farmor och farfars landställe så gick jag till Rebecca och sov där. På kvällen satt vi ute med hennes föräldrar, Angelica & Tim. Det var jätte mysigt. Jag måste bara tillägga att jag har världens sötaste kusin! 

Nino! ;D

Igår var jag med Rebecca hela dagen nästan. Jag gick hem vid halv sex och åt. Efter maten satt jag lite vid datorn och sen cyklade jag till Fanny. Där var Madde och Fanny. Vi gick till en basketplan nånstans och mötte några. Satt där ett tag sen gick vi till hökmossen. Jag cyklade hem typ dirket när vi kom dit, var såå trött.

Idag, typ nyss, har jag precis varit ute och sprungit. Det gick faktiskt jätte bra! Jobbigt att det var sol ute bara, så jävvvvvllllaaa varmt! Men jag ska inte klaga!

Idag ska jag inte göra något speciellt, vet inte om jag orkar. Mamma och jag ska åka in till stan vid klockan fem för då ska Boomerang ha rea & mamma ska byta en skjorta.

Min syster Elin är i Göteborg, jag är avendsjuk för jag vill också åka dit. Hon ska gå på Justin, usch jag hatar Justin Timberlake han är verkligen riktigt dålig! haha! Men jag vill åka dit för att gå på Liseberg jag hoppas inte att Elin gör det! hahhaa, jag är så dum!

Nu ska jag duscha

Ha en bra dag

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0