29 Juni.

Hej idag igen!

Igår var det en mysig kväll hemma hos rebecca. Det var jag, Rebecca, Camilla & Julia. Vi hade faktiskt jätte kul och mysigt. Vi satt ute på Rebeccas veranda och spelade kort och skrattade! thihi, alla gick hem ganska tidigt. Vid elva ungefär. Jag var rikgtigt trött och det var skönt att sova!

Idag vaknade jag vid halv elva, åt frulle och sedan började jag städa mitt rum som var lika stökigt IGEN! Jag fattar inte. Det är min jävla soffa som bara står där och väntar på att jag ska kläda ner den med alla mina kläder. Det är jobbigt, jag vill inte ha soffan länge, jag vill göra om i mitt rum och köpa ny säng och måla om och köpa nya möbler så att det blir ljust och fräscht! Nu tack!!! Jag är trött på min lilla garderob, alla mina kläder får ju inte ens plats. Åh, jag kan ju inte lägga in nytvättade kläder, för jag har ingen stans att lägga dom för att det är så jävla fullt! Inte undra på att det blir så jävla stökigt i mitt rum. Jag blir arg. Nytt rum T. A. C. K!!!

Efter städningen och lite andra saker åkte jag till Fanny. Där var även Angelica. Vi tittade på film, Fjorton Suger. Det är faktiskt bra tycker jag! Jag åkte hem vid tio över fem, för att jag skulle äta. Efter maten har jag bara varit hemma. Jag mamma och pappa har suttit ute och snckat om att vi ska bygga pool, det är helt perfekt, jag vill ha pool! aja. Jag skulle varit med Jennifer, men min mamma lät mig inte åka till södertälje eftersom jag börjar få väldigt ont i halsen! =/ Så jag kanske ska vara med Fanny och Madde? Om det blir så..?

Vart fan är det VARMA sommarvädret? Snälla, ge mig sommar. Det är ju as kallt ute och det är inte alls den sommar som jag har gått och längtat efter. Vafan, helt jävla värdelöst, man kan ju inte göra någonting! Jag blir helt galen av det här jävla halvvarma vädret! :( Det här är inte sommar!

Det är 19 dagar till turkiet idag, jag längtar så fruktansvärt mycket!

Nu ska jag inte göra något, vänta på att Fanny ska ringa..

Godkväll

/ Julia

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vill till turkiet nu! och jag älskar dig!

2007-06-30 @ 12:17:50
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0