1 Mars.

Igår var det OC. Det var ett litet annurlonda avsnitt men super bra i alla fall. Tittade på OC med Rebecca & Julia. Efter gjorde vi inte så mycket, alla höll på med sina mobiler, VÄLDIGT kul! :) haha! Jag och Julia gick hem vi tio, tidigt och skönt. Jag hade skit ont i magen och gick och la mig direkt.

Vaknade idag klockan tio typ. Sen åt jag frulle. Efter det var det städ-dax. Först hade jag inte alls lust att städa men sen gick det jätte bra och var roligt, egentligen är det ganska kul att städa eftersom resultatet oftast blir bra, eller det är klart att det blir bra, det blir ju snyggt. Nu är det inte en ända sak framme i mitt rum, ska försöka hålla efter och vara noga med att plocka undran, jag borde inte säga att jag ska göra det för det är något jag har sagt 1000000 gånger och jag har max klarat det 2 dagar. hihih. Men om man håller efter och plockar undan vart efter så behöver man ju aldirg städa så mycket förutom att damsuga. jaja.. Drog ut min soffa och damsög alla gammla popcorn som låg där och sen bytte jag lakan i min säng och vädrade alla kuddar och sånt, så nu är mitt rum helt nytt kan man säga! :) Känns skönt!

Mamma och Elin åkte och handlade på coop. När dom kom hem hade dom köpt Djävulen Bär Prada. Det är absolut en av mina favoritfilmer. Dom hade även köpit en bonaqua! :D På tal om bonaqua, så igår när jag och Rebecca var i centrum så gick vi in på ICA och gissa vad dom har fått, BONAQUA såklart, jag blev super glad och köpte såklart en. Jag älskar dom första klunkarna när man precis har öppnat den och det är mycket kolsyra och när den är iskall! MUMS MUMS MUMS! Har precis tittat på djävulen bär prda och druckit min bonaqua (fast inte hela) och målat naglarna! :) Nu är jag ruggit hungrig, idag blir det pannkakor, fan vad gott! Juste, jag tar tillbaka när jag sa att centrum var dåligt, det är inte dåligt, bara lite efter! :D

Idag ska jag vara med Foppa Loppa. Jag vet inte vad vi ska hitta på för något. Men det blir väl nåt kul som vanligt. Jag hoppas att jag ska sova hos henne idag, för det var länge sen! Jag älskar att sova där!

Nej nu ska jag gå och platta mitt hår som tar 3 år att platta. Eller nej, jag kan inte platta än, för det har inte torkat. aja..... får väl vänta till lite senare då.

nu är jag så hungrig så jag dör!

101351-180
Keira Knightley   

139 dagar!

/ Julia   ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

139 dagar kvar! mums, haha. jag älskar dig.

2007-03-01 @ 15:47:36
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

hahaha!!!! :)

2007-03-01 @ 15:48:25
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: lising

åh, bonaqua Jute! :D:D eller hud et stavas! :D

2007-03-02 @ 14:15:21
Postat av: Julia

Hhaha :D det stavas så. Och det är det godaste man kan dricka, har precis druckit upp en :D alldellllsess nyss :(

2007-03-02 @ 17:05:46
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0