23 Mars.

FAN vad kallt det är ute. Det känns ju förfan som vinter! Vart tog våren vägen??? =/

Skolan idag var helt okej. Vi redovisade i musken, vi har jobbat om The Beatels som sagt. Jag hatar att redovisa, jag blir så jävla nervös! Jag fattar inte varför eftersom det bara är min klass som jag känner så bra, men alla sitter där och tittar på mig och väntar på att jag ska säga nåt, ååh jag hatar det! Vart även klara med våran afisch eller hur fan det stavas i bilden. Man skulle göra en filmafisch, jag och Lisa valde Lady & Lufsen. Den blev jätte bra! :)

Har bara varit hemm idag. Så skönt att vara hemma på fredagar! Man är så trött. Har suttit och pratat lite om moppar. snart, snart.... åh! Men jag måste ju ta förarbevis! Det lär ju ta ett tag, jag och Madeleine har bestämt att vi ska göra det tillsammans :) Det lär ju gå bra. Jag ska få min syrras gamla moppe, hon har ju bara haft den i ungefär två år. Den är en blå vivacity. Jag vill egentligen ha en speedfight, dom är så snygga. Menmen, jag eller pappa ska lacka om den för jag vill inte ha en blå moppe. Måste tänka noga viken färg jag vill ha! ;) Skönt med moppe! 2 dagar tills jah är 15 år nu!

Elin skulle gentligen ha köpt en locktång idag. Men den fanns inte inne på salongen, hon har praktik varje fredag på en salong. Och där har dom en jätte bra locktång som gör jätte fina lockar! Tråkigt att den inte fanns, vi ska köpa den nästa vecka istället, typiskt jag som ville ha lockigt hår imorgon. =/ Men Elin hade sätt nåt lock-sätt på TV igår, hon testade lite på mig, såhär ser det ut:

 

Jag är så ego, jag tänker bara på min egen födelsedag. Dagen efter mig fyller min älskade lilla mamma år och den 6 april vilket är snart fyller Rebecca år! :D haha.

Pappa kom in hit när jag lyssnade på Emilé Azar - Vi hade nåt. Hahah, pappa ville typ dansa med mig. Han är lete rolig, han dansade i alla fall för sig själv. På tal om dans, nu är det let´s dance ciao

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack julia:)

2007-03-23 @ 21:45:38
URL: http://juliadavidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0