4 Mars.

Jag har haft damp på blogg två dagar, för att nu är jag så jävla arg att min bild har åkt ner igen jag fattar inte varför den gör det. Men när jag har tittat runt så är det inte bara min bild som har åkt ner utan det är fleras, och jag har damp på blogg! Aja..

Igår var det en underbar dag i stockholm med sis Elin och kusin Hannah. Jag har inte träffat Hannah på två år eller nåt. Hur kul som helst att träffas igen. Och sen när vi skulle gå ut från ett H&M så träffade jag min andra kusin Johan som jag inte heller har träffat på hur länge som helst! Trevlig dag som måste göras om! Jag kom hem med en klänning som jag hade på mig på kvällen. För mamma och pappa skulle bo på hotell i stockholm för att dom skulle gå på Lena PH och Orup, jag vet inte ens hur Orup stavas, menmen! ;) Elin skulle ha tjejmiddag och det hade hon, jag vet inte riktigt vad som hände men.. :/ Jag var med, Rebecca, Felicia, Lisa & Julia. Vi sjöng singstar med Elins kompisar och hade mysigt.. Sen sov Rebecca hos mig och hon gick precis hem!

Jag är på dåligt humör för att Elin är det, jag vet inte varför.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa naglarna och sånt till skolan IMORGON. Känns kosntigt att gå till skolan, jag har inte varit i skolan på 2 veckor! Aja, ska bli lite kul också, jag gillar skolan (förutom prov och sånt skit) :)


/ Julia

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var så mysiogt att gå på stan igår!/elin

2007-03-04 @ 13:01:23
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Hannah

Lilla Julis! Ja det var grymt mysigt att se dig igen, det kändes sååå bra :D
Men jag kommer snart till Nykvarn, ok?
PUUUSS
/kusin

2007-03-04 @ 13:04:35
URL: http://www.tumvante.blogg.se
Postat av: Julia

Ja det låter bra! Saknar dig redan Hannah (L)

2007-03-04 @ 14:10:06
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0