tråkigt.

Snodde listan av Antonia.

Dagens..

Outfit: Svarta leggings, svarta knästrumpor, grön klänning med en svart långärmad tröja under & ett band i midjan.
Roligaste: Att jag precis har tränat, och snart ska gå ut och gå.
Tråkigaste: Att John Coffey dog i The green Mile som vi såg i skolan.
Jobbigaste: Att vi snart ska ha NO prov.
Vill ha: En bonaqua päron skulle inte sitta fel.
Vill ha nr 2: Låtar som jag inte tröttnar på, jag är så trött på ALLA mina 3000 låtar.
Äckligaste: Det är mycket som är äckligt.
SKönaste: Vårvädret såklart, och att Molly är nyduschad :D haha!
Längtan: Turkiet 18 Juli med Foppa, och min födelsedag såklart om 9 dagar idag.
"inte längtan": Hm.. NO provet?
Damp: För att Rebecca dissade mig, haha!
Låt: Erik Segerstedt - I can´t say I´m sorry

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har massor med bra låååtar !

2007-03-16 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0