1 Maj.

En bra start på en ny månad. Gårdagen, eller gårkvällen var skit rolig. Först kom Lisa till mig, sen åkte jag och hämtade Felicia. Efter ett tag gick vi tre till Rebecca och var där ett tag. Sen gick vi ner till centrum och köpte dricka. Efter det gick vi till brasan. Den var redan tänd när vi kom och alla människor började gå därifrån. haha, vi är så sega. Sen vid tio kanske träffade vi Simon, Kallin & Niclas. Vi gick till alcro och hade kul. Sen gick vi vidare mot turingeskolan. Niclas och gänget försvann. Vid turinge var massa folk, orkar inte rabbla upp alla! Sedan vid halv två tror jag kom vi hem =) Jag och Felicia sova hos Rebecca. Vi vaknade kvart i nio. haha, undra vems fel det var!?!? ;D aja..Helt okej kväll i alla fall!

Vi har legat och tittat på one tree hill. Snyggingen Chad Michael Murray. Han är den sexigaste som finns! Gustaf och Sebastian gjorde oss sällskap då också.


Jag gick hem vid halv fem. Nu gör jag inget. Har precis ätit rabarberpaj. Asså, det måste vara det godaste som finns, förutom bonaqua om man kan jämföra så..  ♥ MUMS! Snart är det DH!!!! :D

Ska nog stänga av datorn och krypa ner i sängen tidigt och ligga och titta på DH. skönt, jag är trött.

JUSTE! Idag fyller Camilla 14 år! GRATTIS GUMMMAN PÅ DIN DAG!

nu ska jag kila

/ Julia

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack älskling! haha, du är så söt(L)

2007-05-01 @ 21:26:28
URL: http://camillaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0