10 Maj.

Jahopp, varannan dag blir det bloggning. Igår var jag med Rebecca. Det var ett tag sen det var bara jag och Rebecca, vi hade mycket att prata om och mycket att skratta åt. Fyfan vad kul vi hade! <3 Sen cyklade jag hem och tittade på ÄLSKADE Grey´s Anatomy. Det var riktigt bra och sorligt bra..!

Idag har jag varit i skolan. Det var as kul! Vi hade NO läxförhör och det gick jätte bra. Typ föska gången jag verkligen har pluggat på NO:n. Hoppas verkligen att det gick lika bra dom jag tror att det gjorde, annars blir jag jävligt besviken! Idag är det turingeskolansdag. Det är en sak vi har varje år för att vi ska få in pengar till koslan. Det är olika aktiviteter som man betalr för att för göra, eller så finns det saker man kan köpa! Det är så jävla kul, jag älskar det och har aldirg gjort! Våran kalss och andra åttan ska sälja fika i matsalen. Jag ska såt och sälja mellan 16:30-17:20.

OJ GUD.
KLOCKAN ÄR JU MYCKET....

HEJDÅ!!!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0