18 Maj.

igår hann jag inte skriva något. Jag sov hos Lisa från onsdagen till torsdagen och igår var vi i stockholm. Det var mycket trevligt och mycket fina kläder som jag ville ha! Jag tycker det finns så mycket nu för tiden. Men jag kom hem med inget alls.. Senare på kvällen var jag med, Lisa, Felicia & Rebecca. Jag älskar att alla vi fyra är, jag tycker det är så mysigt när alla vi är tillsammans! Vi gjorde inget speciellt, gick till Felicia och sen till Videon för att vi skulle köpa godis. Sen åkte Lisa och Felicia hem. Eller Felicia gick och Lisa åkte. Och jag och Rebecca gick hem till henne. Jag var där ett tag sedan gick jag hem och tittade på Grey´s Anatomy som jag hade spelat in, smart som jag är så spolade jag inte tillbaka bandet utan det var typ i slutet så halva Grey´s fick jag med.. Det som verkade vara så bra, får se klart på det när det är repris.

Idag har vi städat hela huset. Känns skönt att det är rent i mitt rum ännu en gång. haha! Sen efter lunch åkte mamma, jag & Elin till stan. Jag köpte, en bikini, tre par trosor & ett par skor. Skönt med nya skor. Sen så var jag och hälsade på hos Cervera. Jag ska vara där klockan tio och jag slutar klockan sex. Fan vad sent! Ja, jag har faktiskt ganska bråttom. Jag ska på konfamiddag nu, eller det är sammling halv sex. Föräldrar och syskon kommer klockan sju. Vi måste hinna öva igenom våran "uppvisning" ett antal gånger innan alla kommer.

Senare ikväll ska jag sova hos rebecca!  ♥

nej nu ska jag cykla iväg.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0