28 Maj.

Okej. Ingen uppdatering på en hel vecka + en dag. Jag har gaft så mycket att göra. Eller jag har kommit hem så sent varje kväll efter praoen och har bara ätit sen har jag inte orkat göra något annat än att gå och lägga mig dirket. Men det har varit en underbar prao-vecka på Cervera. Tack personalen. Det bästa med veckan var väl i fredags, när jag skulle få välja en sak som kostade mellan 300 och 400. Jag hittade en Juicepress som kostade 445 kr och jag fick den. Den är jag as nöjd med.

Efter jobbet i fredagas gick jag och mötte kusin Hannah och syster Elin. Kul att träffa Hannah igen, och vi har haft riktigt mysigt hela helgen. Jag älskar Hannah!!!!!

Idag var det skola. Fan vad najs, sovmorgon ruggit skönt. Dagen har varit trevlig och det var kul att träffa alla kompisar efter en vecka och några dagar. Jag älskar min klass som sagt!

Jag tycker att det känns som om skolan snart är slut. Nu sista veckorna är det jätte mycket att göra. Jag får panik. nästa år vid den här tiden sitter jag och ska sluta nian. Min älskade klass, min skola som jag har gått i tio år? FAN. Undra om det kommer att finnas några tårar kvar när jag kommer hem från den skolavslutningen. Tänk när vi står där framme inför alla föräldrar och barn och sjunger slutsången som alla nior har sjungit så länge jag kan minnas. Vilken känsla. Jag får panik. Min klass, min skola! Tur att det är ett år kvar!!!  ♥

Snart är redan Maj slut. Det är liskom redan Juni om några dagar. Det som har varit så fint väder i helgen. Vad hände? Det ska vara dåligt långt fram över. Hoppas det är bra på Torsdag & Fredag. För på torsdag ska alla åttoa i nykvarn ha cykeldag och på fredag tar Adam studenten. Så då ska jag vara ledig :D sjööönt. /Adam är Rebeccas bror).

Jag har gjort min hemtenta i SO:n idag. Helvete, jag är riktigt nöjd. Fan att den inte kommer att bli inlämmnad i tid, det är någon jag inte är spec nöjd över.

Idag fick jag även mitt moped körkort. Så nu är det bara att åka som en galning.

Inte för att glömma, min bästis fyller 15 år på lördag. LISA!!!! <3

Nej nu ska jag gå och lägga mig i mina nybäddade lakan.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi!

2007-06-01 @ 11:07:38
Postat av: Kusin

Du är så söt Julis!
I love you too =)
Bajs
/hannah

2007-06-01 @ 14:52:34
Postat av: Antonia

Moget att kommentera anonymt på min blogg, hört talas om Ip-adresser? nej trodde väl det, idiot.

2007-06-01 @ 22:45:23
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Julia

Idiot? Du kanske borde kolla noga innan du kallar mig som inte gjort ett skit idiot? Undra vem som är idiot då?

2007-06-02 @ 18:52:58
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0