3 Maj.

okej, jag skulle verkligen fösöka uppdatera bloggen varje dag. Men igår fanns det faktiskt ingen tid. Igår var jag med Lisa. Vi tog bussen till södertälje och gick först hem till Lisa & sedan åkte vi ner till stan. Vi skulle till trafikskolan med det var så mycket folk så vi fick inte plats. Så vi gick ett tag på stan istället. Vi köpte hem mat från Nancy´s och åt hemma hos Lisa. Efter maten kom vi på att vi skulle ut och åka lite moppe. Vi åkte till coop och köpte tuggummi. Sedan så gjorde vi en busig sak som jag inte ska skriva här, men det var ruggit kul. Sen åkte Lisa med mig hem och vi gick ut och åkte lite moped. (vi är töntar, joo jag vet). Efter det åkte Lisa hem och jag tittade på Grey´s Anatomy. Det är så jävla bra alltså!

Idag har jag varit i skolan. Usch, inte en bra dag. Eller jo, helt och förresten. Förutom gympan! dubbelspanskan gick bra för att vara dubblespanska! :D Eller gick bra, den gick snabbt menar jag. Idag har jag så jävla mycket att göra. Jag ska plugga till musikprovet imorgon och läxförhöret i engelskan. Usch, orkar verkligen inte, + att jag måste packa till det där JÄVLA konfa lägret, jag är inte alls sugen att åka på det, inte ens LITE! Men så tänker jag alltid, men det är roligare när man väl är där! hoppas jag......

Nu ska jag duscha efter gympan! Imorgon & på lördag lär jag inte skriva eftersom jag inte är hemma.

Hörs på söndag då!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0