6 Maj.

jahopp, hemma igen! Det har varit super kul på lägret. Roligare än förväntat! På fredagen hade jag panik för jag hade inte ens packat och då var det bara 40 min innan vi skulle åka till dit där bussen gick. Men det gick bra och jag fick med mig allt jag behövde! Bussen gick 16.00 från herrgården. Och vi var framme vi stjärnholm ca 17:00. Alla fick reda på vart dom skulle bo och vi började med att bädda våra sängar och fixa lite. Jag bodde med Madeleine första natten och Sara och Madeleine andra natten. Sara kunde inte följa med på fredagen för hon hade varit på begravning i Dalarna. aja.. på fredagen så hade vi jätte kul. Jag och Madde var för det mesta med Alex och Viktor. Super trevligt. Sedan på lördagen var det frukost tidigt och sedan så efter ett tag kom Sara! Vi övade på våran pressentation som vi ska ha på konfamiddagen den 18 Maj två dagar innan konfimationen den 20 Maj. Jag är verkligen ingen person som gillar att spela teater om man säger så.. Eller, det är kul, men inte i sånna här lägen! Vi hade även någon rolig sak i skogen och senare på kvällen grillade vi korv ute, och alla gick runt med filtar och mös, super mysigt och kul! =) Söndagen vaknade vi lite senare och åt frulle sedan så var vi på Gudsstjänst efter det lunch och så packade vi och städade! Bussen gick klockan 13:00 och vi kom hem vid 14:00!

När jag kom hem så solade jag lite, städade, tränade & duschade. Mamma, jag & pappa har varit ute och ätit på resturang och kom hem för ett tag sen, gott & trevligt!

Jag sätter inte lite bilder på alla tokar som badade! Fast jag måste skryta om att jag redan har tagit årets första dopp, den 15 April faktiskt! DENI! Men jag velade länge innan jag visste om jag verkligen skulle våga! Men här på lägret hoppade alla i som om det vore sommar! Simmade runt och gick upp och hoppade i igen, det fattar jag inte :S ahah.


Rolig helg enligt mig i alla fall!

Nu ska jag nog titta på OC som jag spelade in.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: felicia

det ser och låter som att du har haft en kanon helg:D

2007-05-07 @ 15:17:13
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Rebecca

72 DAGAR KVAR!

2007-05-07 @ 18:56:26
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0