8 Maj.

HEJ!

Åh, igår hade jag värsta suget att blogga, men icke sa nicke. Pappa höll på med nåt virussak hela jävla kvällen... Igår var jag på körskolan med Lisa. Jag klarade ett prov. Och har nu två kvar. På måndag är det "uppkörning" ska bli så skönt. Om jag är duktig och kör hårt och hinner med dem två proven innan måndag kan jag göra uppskrivningen på måndag också. Sen är det klart, FAN vad skönt att slippa gå dit! Tänk omjag inte klarar uppkörningen?!

Idag var jag i skolan. Fick tillbaka mitt hemprov i Judendomen. Vafan, BARA G? :/ jag som slet som FAN. dåligt.
Efter skolan så gick jag med Sara hem. Eller cyklade! Vi tog moppen till henne sedan så åkte vi till kyrkan. Usch, jag har fan redan tröttnat på att åka moppe. Det är inte ens kul längre.. Jag får hoppas att suget kommer tillbaka! hahaha.. Aja, idag i kyrkan övade vi allt inför konfimationen. Jag tror att allt kommer bli lyckat och att det kommer gå bra. Jag ska bära ett ljus när vi går in, lite nervöst att gå först eftersom det är mig och Mikaela och Sara som syns först.. Hoppas det går bra!!!!!!
image242
turinge kyrka

Hm.. jag ska nog titta på Ugly Betty idag. Det var ett tag sen jag såg det, jag tyckte att det vart så tråkigt ett tag, men nu efter reklam som går verkar det ganska intressant igen. Efter Ugly är det älskade DH! Det är bara för bra alltså!

Kan jag bli töntigare, jag sitter och lyssnar på fjortisgirllåten på högsta volym. Ganska skönt, ingen är hemma!

Nu ska jag poppa poppisar.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har hittat en jätte fin bild på dig! :D

2007-05-09 @ 13:55:27
Postat av: felicia

du kan ju inte tröttna redan:O

2007-05-09 @ 17:16:47
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Anonym

gillar du turinge kyrka?

2007-05-09 @ 20:41:09
URL: http://jennyblomgren.blogg.se
Postat av: Julia

gillar? jag satte in en bild på den för att jag var där den dagen och för att jag ska konfimeras där?!

2007-05-10 @ 14:44:16
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Anonym

förlåt.. :(

2007-05-13 @ 12:17:52
Postat av: Julia

Vem skrev förlåt?

2007-05-14 @ 20:43:45
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0