MAX!

Idag köpte Elin ett nytt linne till mig. Det är välrigt fint tycker jag!

Mamma och pappa kom på en bra idé. Att vi skulle åka till MAX och äta. Det måste vara det godaste "snabbmatsstället". MacDonald´s är inte alls lika trevligt och inte på långa vägar lika god och fräsch mat! Det var gott i alla fall. Jag äter alltid, greenmålet, det är så jävla gott att man inte vill äta upp. Alla borde testa det!

Asså Gud, jag har ingen ork till att plugga eller att packa eller att städa! hur ska detta sluta!? Engelskan kan jag i alla fall, skönt! Musiken är så svår att plugga till, det är ju mer än 100 frågor och det är bara 27 frågor med på provet så det känns lite onödigt.. Alla säger att det är hur lätt som helst. Dom gjorde det förra veckan när jag var hos frissan!

image232 image233
fräscht                                                                              mindre fräscht!



Nu ska jag hämta Elin hos Michel.

trevligt helg =)

/ Julia

Kommentarer
Postat av: felicia

haha, sötnos! :D

2007-05-04 @ 14:28:31
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: rebecca

74 dagar kvar nu!!

2007-05-05 @ 17:10:14
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0