Bättre sent än aldrig.

Vilken dag, vilken dag. haha, eller det kanske inte har varit så speciell när jag tänker efter. Men det känns så för att jag ar varit så stressad tills nu. Jag var i skolan, slutatde halv två och gick hem. Gjorde Engelskaläxan och sen åkte jag, mamma och Elin till Södra för att kolla på färg till mitt rum. Jag ska ha en färg som heter Tyll på en vägg och sen ska jag ha en färg som heter Fjäder på dom andra väggarna. Tror jag!?? hehe.

Sen åt vi på Max och sen åkte vi till coop. Jag gick från copp till scaniarinken och mötte Lisa. Det var helt okej att jobba idag. Var så jävla lungt. Hur skönt som helst. Men Gustav var bara för jobbigt idag!

Nu har jag precis, tagit bort mitt nagellack och duschat. Nu blire sova.

Ha det najs.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0