Chill Prill

Åh, jag bara älskar skolan. Det är så jävla kul, det är sjukt kul. Att jag hade den turen att hamna med världens bästa klass, det är inte alla som har! Fan vad jag älskar 9ef!

Jag är jättetrött i benen fast jag sitter ner. Det är så jobbigt. Idag har jag och moder tittat på garderober eftersom jag ska göra om i mitt rum (när det nu blir). Jag hittar ingen som jag är kär i. Jag blir lite stressad. Jag längtar verkligen tills det händer, för då får jag datorn i mitt rum vilket är fett med najs. Sen ska jag måla om också, men vilken färg? Jag har inte den blekaste, ljust i alla fall eftersom mitt rum är mini.

Jag har precis gjort en mycket mummmsigt sallad till imorgon eftersom vi ska till Älvsjömässan. Det ska faktiskt bli najs. Hoppas att det blir najs också, men det lär ju bli det. okej?

Ikväll är det en rikig TV kväll. Room Sverice, sen Grey´s Anatomy och efter det Fråga Olle. Jag längtar. Jag älskar onsdagar även fast vi går till halv fyra i skolan..

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag ska göra nåt annat.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0