Farsdag

Igårkväll var det verkligen en skön kväll. Jag tittade på Freakey Friday som gick på fyran och åt en apelsin. Sen satt jag vi datorn, glömde den på hela natten och var online. Jag förstår att dom som hade skrivit till mig dampade.. HEHE. Vaknade halv sex och stängde av den. Igårkväll tog jag hostmedecin, det var typ morfin i den. Jag var helt groggy och sov som en stock vilket var skönt!

Idag ska vi åka och fika hos farmor och farfar eftersom det är farsdag! Grattis far. Vi har köpt en parfym, en deo till den och något konstig Anthon Berg chokladask. Hoppas han blir nöjd.

Nu har jag precis duschat. Jag är så torr i ansiktet och därför tog mamma in världens bästa kräm från hennes "butik", den är verkligen hur bra som helst om man är ungdom ;) HEHE.


/ Julia

Kommentarer
Postat av: cornelia

säger du se, säger du de!

2007-11-11 @ 18:03:11
Postat av: Julia

Ja jag tror jag gör det asså..

2007-11-11 @ 18:51:29
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0