I Really Love You

Som sagt gillar jag måndagar. Men den här måndagen var inte så rolig. Eller såklart att den var rolig, men den var tråkigt. Eller asså, jag vet fan inte. Helt okej. Vi slutade sent, halv fyra.. det är jättesent, undra när jag kommer komma hem när jag går i skola i stockholm? Det är mycket i min hjärna nu.

Jag har skrivit en uppsats om andra världskriget. Sioma var min inriktning. Jag får panik. Det går inte att förklara hur hemskt allting är. Jag började nästan gråta när jag läste vad Sioma hade skrivit. Det är sjukt. Jag förstår inte hur man kunde vara så hjärtlös som Hitler var, det är obegripligt. Fyfan!!

Imorgon skulle jag egentligen till Elin på salongen för att göra ljusa slingor??? Eller?? Ska jag ha brunt? Jag har panik? Men Cornelia ringde och bjöd mig på middag, hon hade bjudit mig och Rebecca. Imorgon. Jag tackade jag och skiter i att jag skulle till Elin. Det får bli någon annan dag.

Nu ska jag sova, är jättetrött. Det är Prison Break idag, hur ska jag orka?

Godnatt

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Felisia

jag tycker du ska göra blonda:D

2007-11-20 @ 17:09:18
URL: http://felisiaekelund.blogg.se
Postat av: elin

okej! :D / Julia

2007-11-20 @ 21:40:48
URL: http://etennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0