Jag är så trött, så trött.

Gud, jag tror aldrig jag har varit såhär trött. Vad är det för fel? Det måste vara något fel på mig? Det är inte alls likt mig att vara stressad, trött och må allmänt dåligt. Vad är det som fattas? Det är så mycket som händer nu för tiden. Jag har inte tid med skolan heller, jag vill sluta skolan. Fast i och för sig, jag är inte trött på själva skolan, utan bara trött i kroppen. Jag tror att jag har järnbrist. Ska besöka skolsyrra imorgon.

Efter skolan kom min kära mor och hämtade mig. Gick till halv fyra idag också. Men den sista lektionen var elevensval vilket betyder syslöjd. Jag är helt klar med mina vantar nu och hoppas på MVG.

Jaja, klockan fyra kom pappa hem och då åkte vi dirket till ikea. Vi tittade efter garderober och jag vill ha en skjutgarderob men jag får inte det för mamma, för att hon tycker att 150 cm är för långt för mitt rum. I och för sig kan jag hålla med. Jag vill ha ett stort rumt. Åh, ja är så trött på mig själv för att jag klagar på allt. I alla fall, vi köpte ingenting. Eller lite smsaker, lite kuddar och sånt. Det var i alla fall trevligt.

Jag sitter här och tittar på Room Service. Sen är det Grey´s! <3

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0