Jag har halsfluss

idag kunde jag inte gå till skolan, jag vaknade av att det kändes som om jag hade spytt eller något, asså som att det var typ mat kvar i halsen. Men det var det den grejen som hänger ner i gommen som hade svulnat upp och den nuddar tungan precis där man ska nudda om man vill spy, så jag går runt och har kvällningar hela tiden. Jag var hemma idag, men emot min vilja. Jag var så ledsen så att jag började gråta, jag ville verkligen gå till skolan eftersom vi skulle redovisa våran eng uppsats och så skulle vi ha gympa prov. ÅH. Jag verkligen HATAR att vara sjuk och hemma från skolan. Men klockan tio var vi hos doktorn och han såg dirket att jag hade halsfluss, vi behövde inte ens ta några prover eller nåt. Så nu måste jag äta penselin i 10 dagar.

jag håller på att baka en sockerkaka...

.....ska titta om den är klar...

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

krya på dig tempan!

2007-11-08 @ 20:26:21
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0