Näsblod

Ällvsjlmässan var förvirrande. Men ändå ganska nyttig. Så jävla mycket folk. Skriver mer imorgon.

När jag kom hem vid halv två tiden gjorde jag inget, nös som vanligt. Men efter ett tag började jag blöda jävligt mycket näsblod. Jag stod och tog nya papper men det bara forssade blod. Efter en halvtimme fick både jag och mamma panik och åkte till vårdcentralen. Där var dom så jävla tröga. Usch. Jag blödde två timmar och tappade VÄLDIGT mycket blod. Nu sitter jag här med en nuss med nåt grejs i näsan och imorgon ska vi tillbaka till vårdcentralen och bränna. Jag kan inte gå till skolan imorgon, jag är ARG. Vi skulle ha musikprov och jag madde och sara skulle ju sjunga för hela kalssen. Vi som har övat så mycket denna vecka och nu kan inte jag vara med? Kan det bli värre? NEJ. jag hatar allt. Jag mår skit. Eftersom Emma tar på hur våra röster låter så hoppas jag verkligen att dom kan vänta på mig tills nästa fredag :(

Förra gången jag blödde såhär mycket fick jag åka ambulans till Huddingsjukhus. Jag ville ju åka ambulans igen. Fan, jag är så jävla ARG, jag hatar besvär. Varför kan inte allt bara vara som vanligt??????

Kommentarer
Postat av: F

stackare =/

2007-11-15 @ 21:08:15
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Rebecca

men lilla vännen då;(

2007-11-16 @ 14:25:05
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0