Bajsväder

Åh, najs dag. Alltid när man sover hos Rebecca blir dagen helt seg, man gör liksom inget annat än att typ ligga i sängen och snacka i pyjamas. Sen går man hem, duschar.. Typ, varje gång. Men det är skönt.. Jag gick hem vid fyra kanske? Stickade lite, jag är faktikst på min andra vante nu men jag vet inte hur man ska göra där vid tummen så jag har damp. Mamma vet inte heller.......


Jag tränade efter maten. Och efter att jag hade tränat duschade jag såklart. Sen gick jag till Rebecca och hämtade min mobil. Och bara för att jag går till Rebecca i min blommiga pyjamas måste jag möta hela jävla sverige. Fan, först träffade jag en tjej som vet vem jag är, och jag vet em hon är, sen en mamma som frågade om jag hade sätt hennes dotter ute någonstans, sen några ungar som gick bus eller godis, ska man göra det idag? Sen min kille, (en liten kille som går i sexan som fråga chans på mig på skoj), sen typ tre par som var ute och gick. Och eftersom jag hade mina rosa trekvarts pyjamasbrallor på mig och mina skor med 8 cm klack tittade dom såklart. Jag blir så irriterad, kan dom inte bara sluta glo??????? Hatar folk som glor.

Nu har jag degat i min syrras säng eftersom hon inte är hemma, den är så skön. Jag har såklart tittat på Grey´s och Fråga Olle. Allt är så bra. Jag glömmde att jag tittade på Roome Service också.

Nu skriver Tim till mig och vill snacka.. HEHE.

Godnatt

/ Julia


Kommentarer
Postat av: elin

Julia vafan men ar du? ditt lilla nöt, Pusss

2007-11-01 @ 00:13:20
Postat av: Julia

Jag fattar inte vad du menar nu? :O :P

2007-11-01 @ 08:44:09
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0