Dagis

Idag var det första dagen på Sandtorpsdagiset. Det var jättetrevligt. Jag jobbar på myrorna och barnen är hur söta som helst. Jag kommer verkligen trivas 4 dagar till! ;D

Efter "jobbet" gick jag hem till Cornelia. Vi snackade och hade trevligt. Jag hade velat träna idag. Men så blev det inte. Jag vill ju egentligen träna varje dag, men det är ju så dåligt för håret att duscha det varje dag, så idag blev det ingen träning, men jag längtar tills imorgon.

Efter maten idag hade Elin lånat Gossip Girl av en tjej i sin klass. Som två första avsnitten hade hon laddat ner, jag dog. Det var ruggit bra. Men inte alls som i böckerna. Jag tycker nog att serien är mycket bättre, i alla fall så långt som jag har kommit. Jag vill bara se MER...

Börjar åtta imorgon igen. Bäst att sussa snart...

Ciao

/ Julia

Kommentarer
Postat av: cornelia

fan va dum du är, julia i min röv :( haha

2007-10-15 @ 21:55:48
URL: http://www.corneliai.blogg.se
Postat av: Julia

hehehe. Kåtney din lilla råtta! Du får vänta..... :D

2007-10-15 @ 23:00:36
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0