Dinsko

Åh det var så jävla skönt att vara ledig idag. Först var jag och mamma i skolan på samtal och det gick verkligen skit bra! Sen åkte vi till banken och fixade ett bankkort till mig, yeeey. Sen skulle jag egentligen åka till Elin på salongen och färga i min utväxt eller gör ljusa slingor men jag orkade inte. Jag gick istället till Rebecca. Vi bakade shackrutor, det var as gott. Sen kom Rebeccas mor hem och då snckade vi om Turkiet. Nu har vi skrivit ut alla papper och vi ska åka den 2 Juli 2008, jag längtar så jävla mycket!!! Sen åkte vi till skolan igen för Rebecca skulle ha samtal, jag följde med och satt i cafeterian medans för efter det åkte vi och tittade på golv till Rebeccas rum! När vi kom hem gjorde vi inget, vi kom på att vi skulle äta på Teraassen för att det gick så bra för oss båda på utvecklingssamtalen, så dit gick vi. Och det var jävligt gott. Sen BJÖD han oss på efterrätt bara för att vi var så söt och trevliga! MUMMMMSSI.. Sen gick vi hem och båda frös ihjäl.

Nu är vi hemma och har duschat. Snart är det Room Service och Grey´s.

image503
Hur snygga är dom inte? Dom ska bli mina!!!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Bonge

såna har jag :D

2007-10-26 @ 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0