HE HE

Ditt namn: Julia Marie Tennorth
Längd: 169 cm
Spelar du något instrument: NÄ.
Vem är snyggast: Rebecca, Felicia & Cornelia.
Vem vet mest om dig: Rebecca.
Vad vill du ha just nu: En ny garderob.
Vilka sjukdomar har du: Jag vet inte, har ont i halsen.
Fobier: Det är mycket.

Känner du en snygg kille: Ojahh.
Har du körkort: Bara för moped.
Vill du gifta dig: såklart jag vill.
Din hårfärg och frisyr: Brunt, lite vågigt.
Har du glasögon: Jao, men jag anväder dom ej.
Hur ser din plånbok ut: Grå och avlång.
Vad köpte du senast: Ingen aning.
Hur mycket pengar har du: Inga alls..
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Julia.
Senast kramat: Rebecca.
Vem sov du hos senast: Rebecca.
Stjärntecken: Vädur
Ögonfärg: Blåa

Kall favoritdricka: Läsk
Varm favoritdricka: Te
Säger ofta: NÄÄÄÄE (språket) Eller, inte så...
Saknar du någon: Ja.
Du fikade senast: Hos Rebecca.
Senast sedda film:  En Prinsessas Dagbok 2

Hur känner du dig nu:
Arg..
Kan du laga mat: Japp.
Vad tycker du om fötter: Det är äckligt.
Är du smart: Jag är ju inte osmart.
Snarkar du: Bara när Rebecca sover hos mig.
Är du aktiv i skolan: Jodå.
Har du homofobi: Nä.
När och varför grät du senast: Nyss, min stickning dampar.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, ja du snarkar som fann när jag sover där;P HAHAHA!!!

2007-10-30 @ 11:59:46
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0