Jag älskar dig.

Lisa, du är en av mina bästa vänner och jag älskar dig verkligen så jävla mycket. Men som du säger, folk förändras och man gilder ifrån varandra. Jag vet inte rikigt om vi har glidit ifrån varandra, men det verkar så.. Sakerna som hände i sommar kommer man ju alltid ha med sig, det var likosm något för livet. Det hände inte så mycket med dig men med mig, och det värsta var att du inte brydde dig, fast du gjorde det. Jag ångrar verkligen, verkligen allt jag sagt. Och jag saknar alla roliga stunder med dig. Du är som sagt verkligen en av mina bästa vänner, det kommer du alltid att vara vad som än händer. Jag hoppas att det blir bra, du är liksom min Lisa. Julia och Lisa, Molly och Tiger, förevigt hos mig i alla fall. Hoppas du förlåter mig. Jag älskar dig, och det kommer jag alltid att göra. Förlåt!
image492
Allt var perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0