Lediga

Igår på matchen var alla Idol finalister där. Vi stod såklart först i kön och ville ha autografer. Jag hade inte dirket blivit så ledsen ifall jag inte fick eftersom jag inte är så insatt i Idol, men det är ju ändå kul att ha. Marie är sötast och bäst. Jag gjorde även GIVE ME FIVE med Daniel. ;D HEHE. Är man cool så är man.

Skolan idag var fan helt okej. Jag älskar min klass, då menar jag verkligen ÄLSKAR. Det går liksom inte att sluta skratta åt alla, vi har jämt kul.  ♥

Imorgon är vi lediga för att vi ska ha utvecklingssamtal. Jag har tid 09:15 och får inte så mycket sovmorgon, men jag är ju ändå ganska morgonpigg. Jag ska vara med Rebecca på dagen också, vi ska åka med hennes mor och titta på golv till hennes rum. Men Rebecca är så trög och tar en utvecklinssamtalstid typ klockan 2, mitt på dagen. Men det är ju inte hennes fel att hennes mor inte jobbar hemma som min. Vilket hon borde vara glad för ibland.

- "Mår du bra nu eller?"
- "Jag var bara lite beng"


Snart är det mat. MÖMS.

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

GIVE ME FIVE ANNARS :S

2007-10-23 @ 23:08:27
Postat av: Julia

oj, herrugud. Jag råkade skriva fel! :S

2007-10-24 @ 08:30:42
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0