Livet

Jag måste bara säga att jag älskar Rebecca Forsberg mest i hela världen. Hon är exakt som mig, vi är likadana, tänker lika dant. Dom ända olikheterna är att hon är tillsammans med Gustaf och vårat utseende, annars är vi lika dana. Det låter skumt, men det är det inte. Det finns verkligen ingen som du Rebecca. Du är helt enkelt bäst. Jag älskar dig lika mycket som Molly liksom, då är det EXTREMT mycket kan jag lova. Du är verkligen allt, jag skulle dö om du inte fanns. Du är bäst, lämna mig aldrig. Jag älskar dig fruknasvärt mycket.

Min syster föralltid.  ♥♥♥

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅH, julia! jag vet inte vad jag ska säga! du är mitt liv och jag bara ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!

2007-10-07 @ 21:21:07
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0