Måndag igen.

Idag var det en jobbig måndag, alltså inte jobbig i skolan utan bara allmänt jobbig. Jag älskar måndagar, alltså lektionerna. Super sköna. Jag skulle gått till halv fyra men jag snackade med Niclas om att jag skulle gå hem och skriva istället, vi ska skriva en uppsats om könssjukdomar. Eller alla ska inte skriva om könsjukdomar, men jag valde det. Den behöver inte vara jätte lång, och jag vet inte när den ska vara inlämmnad heller, men en sak jag vet är att jag inte orkar skriva den idag i alla fall. Idag måste jag plugga lite SO, men jag orkar inte. Vi ska svara på 25 frågor och jag har precis börjat, det ska vara inne på onsadag.. Jobbbigt!

Nu ska jag nog sätta mig och lyssna/titta på The Voice och läsa Gossip Girl, jag ahr precis börjat på andra boken och det är dom bästa böckerna som finns! Jag vill leva deras liv.

aja

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0