Moped

Ännu en dag på dagiset. Jätte roligt idag också. Åh, alla var så söta, idag skulle dom ta kort så alla tjejer hade klänningar och en kille hade skjorta, mina gullungar!!! Jag kommer sakna dom jättemycket. Efter "jobbet" så gick jag hem, bytte skor och snodde tuggummi av Elin. Sedan gick jag till bussen, jag skulle träffa Elin och farmor på stan för att käka middag. Trevligt & framförallt gott var det. Var helt proppmätt. HEHE, kanske det som är tanken när man äter?

Men aja. När jag sitter där på bussen så stannar den vid en kosning innan motorvägen. Busschaförren säger att det ska ta en halvtimme så alla blir sura. Jag bryr mig faktiskt inte särskillt mycket, jag tycker att det är skönt att åka buss bara man har musik. Men i vilket fall, det har hänt en olycka. Efter ett tag så åkte vi en annan väg, och då såg jag en kille ligga där med massa människor runt omkring. Det är en kille som gick i min konfa som blev påkörd när han åkte moppe, fyfan vad hemskt. Han är fortfarande medvetslös. Jag har panik, jag är rädd. Vi var inte bästisar direkt, men jag var där, såg honom ligga där.. Det var hemskt. Jag är verkligen orolig. Jag hoppas allt blir bra.. =/ Usch, fyfan.

Nu ska jag titta på Grey´s.

Hejdå

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fyfan vad hemskt!

2007-10-17 @ 21:19:59
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0