Prao

Skolan idag var helt okej, men jävligt seg. Jag slutade liksom två och då känndes det som om klockan var typ vid fyra, men det beror ju på det hemska vädret. Det är så jävla kallt, och ingen sol! Booring. Imorgon har jag Hk prov som jag ska plugga till nu, men det känns som om jag kan det mesta, och jag hoppas att det kommer gå bra, eftersom jag vill ha MVG i hk den här terminen. Det ska bli så skönt att praoa nästa vecka, ingen skola! åh. Jag ska inte praoa på ett stall längre utan jag bytte till sandtorpsdagiset, det är så skönt, ligger ungefär 5 min härifrån. Det ska helt enkelt bli kul att jobba med småbarn. hehe. På tal om barn, idag är det match vilket betyder att jag ska jobba, det lär ju inte vara så mycket folk eftersom SSK har förlorat två eller tre matcher på rad? Men jag hoppas att det kommer någon unge i all fall. Nu ska jag plugga lite Hk framför The Voice.

Ciao

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0