Rebecca säger bajs hela tiden

Det var kul på dagiset idag med. När jag kom i morse ropade barnen "Heeeeej, har du klanning?". Dom säger inte klänning utan klanning. Åh, dom är så söta, och snoriga. HE HE. Jag lär bli förkyld. Men det gör inget, jag gillar dom verkligen. Men vissa har verkligen ett jävla humör och tål inte att bli tillsagda, men vad tur att jag är så rolig så att dom blir glada igen. Aja, jag fick sluta lite tidigare idag, skönt. Jag är helt slut. Jag börjar känna mig som en tant, sitter i personalrummet och dricker kaffe. Asså, kaffe. Hur gott är det inte? Jag dör, ingen dag på dagis utan kaffe. Mums.

Jag har precis varit hos Rebecca och hämtat te. Om ni ska dricka något gott ska ni verkligen testa äpple och kanel te. Det smakar lite chaite men ändå inte, hur gott som helst, tycker jag i alla fall. Så nu har jag något att dricka medans jag tittar på DH.

Igår hoppade jag över träningen, men idag ska jag träna. Det är kul..

Eftersom mor min åker till norrland imorgon och ska vara där till på söndag så ska jag laga mat, onsdag och torsdag. Jag undrar vad jag ska laga, jag måste laga något komplicerat eftersom pappa ska få skriva in det i min Hk bok.. Höm??

Nu är det snart maat, jag vet inte om jag är hungrig?

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0