Stockholm igen

Stockholm var lika bra som vanligt. Men Elin är så jäkla jobbig att gå på stan med, vi är inte alls lika när det gäller sånt. Fast vi är inte lika överhuvudtaget, men i alla fall. Hon ska alltid gå in på affärer som jag inte vill gå på, och hon måste ALLTId titta på varenda liten sak som finns i butiken. Sån är inte jag, jag vill bara gå på dom affärerna jag vill och lämna affärerna när jag vill, det är skönast att gå själv eller med någon som är lik mig. Jag köpte en klänning från Indiska och en T-shirt från Gina Trecot.

Ikväll ska vi få gäster. Sandra, Sofia, Thomas, Anki & Mattias. Trevligt. Jag och Sandra ska vara med mina kompisar, vilket ska bli jätte kul. Hoppas att Sandra vill det. Sen ska jag sova hos Rebecca. Åh, jag längtar till ikväll.

Jag är så jävla trött i fötterna, jag har typ fått skavsår under foten där fram för att jag har gått i höga klackar hela dagen, jag vägrar att inse att mina fötter inte klarar det, hellre har jag ont efter än att gå i platta skor. Punkt.

Nu ska jag testa min nya klänning och fräscha upp mig lite, känner mig trött.

Ha en bra kväll.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0