tränade

Igår var faktiskt en mycket rolig kväll, lite seg först men sen blev det kul. Det var jag, Rebecca och Felicia som åt mat. Sen kom Corddan. Efter ett tag kom, Gustaf, Magnus, Patrik, Dennis, Anders, Joakim, Eric och Joel. Det var faktiskt kul.. Rebecca var trött så vi åkte hem tidigt vid halv tolv.

I morse vaknade jag tidigt som vanligt. låg i sängen och var inne på datorn, hur skönt som helst att vi har fått en bärbar datorn nu. Sen gick ja upp och åt frulle, efter det så tränade jag. Usch, jag tog i så jag höll på att spy.. Men det känns bra nu efteråt. Det är kul att träna.

Nu har jag precis duschat, rakat benen.. skönt! haha..

Ikväll ska jag nog vara med Felicia och Felisia. Jag vet inte om Rebecca skulle vara med eller om hon skulle vara med Gustaf. Jag vill gå på fest, får se vad som händer.

Nu ska jag klä på mig.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0