Turingemarknad

Igår var en helt okej kväll. Jag var med Felicia, Felisia och Rebecca. Vi gjorde inte så mycket men som sagt det var helt okej. I morse väckte jag Rebecca med ett sms för att vi skulle till Turingemarknad, det är så roligt. Hehhe. Nej men man går ju bara dit för att köpa dom godaste remmarna (sånna som finns på grönan). Mums. Efter marknaden var jag med Rebecca ett tag och tittade på OC. Fyfan, jag saknar OC så mycket.

Efter maten tränade jag och nu har mamma, pappa, jag och Elin precis tittat på en film som mamma och Elin hade hyrt. Den var bra, perfect stanger heter den.. Helt okej, lite oväntad.

 Imorgon är det prao som väntar. Börjar redan klockan åtta.

Nu ska jag sova..

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0