bunett så hett

hhhöm. Igår orkade/hann jag inte skriva. Vi var på IP hela dagen och det var riktigt kul. Efter så åkte jag till Elin. Vi höll på med mitt hår i ca 3½ timme. Det är brunt, rikigt brunt. Jag ville ha brunt, eller vill ha brunt. Jag tycker verkligen inte att det är fult, men jag är inte van vid att se mig brunhårig så det tar ett tag innan jag vänjer mig, så därför känns det lite konsigt & annourlund. Men det vart som jag tänkt mig.

Imorse när jag vaknade kunde jag inte röra mig. Vilken jävla träningsverk. Jag dog typ. Och jag har lika ont nu, det så så fruktansvärt ont i ryggen, låren där från, låren där bak, magen & armarna. Fyfan. Jag kan inte ens gå normlat. Men det är ändå ganska skönt, men då vet jag i alla fall att jag tog i.

Imorgon får vi faktiskt sovmorgon till 08:20! WWWOOOW. Vi ska sammlas nere i centrum och åka snabbtåget till huvudstaden Stockholm. Båda niorna tror jag att det är. Vi ska ha August Strindberg dag. Åh så skönt att slippa skolan en till dag, heeelt perfekt precis i min smak. För en till dag som denna i skolan vill jag inte vara med om, det var det tråkigaste på rikigt riktigt länge. USCH!

Idag har jag även varit i södertälje med mamma. Usch, jag hatar södertälje. Det finns inget och allt är så FULT. USCH, jag mår dåligt av att vara där, allt är äckligt. Därimot älskar jag Stockholm. I all fall, jag skulle leta vinterjacka, hittade inget. Men jag ska titta imorgon i Stockholm om min jacka som jag har sätt i en tiding finns, jag hoppas verkligen det. Den är helt perfekt, tror/hoppas jag!!

Nu ska jag titta på sjukhuset & sedan Idol med mor. Vi är hemma själva, pappa är ute med jobbet och Elin ska sova hos Hanna. Skönt! Juste, jag glömmde grisen. Molly är såklart också hemma!

caio

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

De blev riktigt bra!

2007-09-20 @ 21:01:55
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0