det är så kallt

Igår var en mycket trevlig kväll. Jag hade faktiskt väldigt kul! Först så var det jag, Felicia & Rebecca. Vi lagade mat, kycklingfilé och ris. Sen precis när maten var klar kom Lisa. Sen åt vi och det var jätte gott. Efter maten kom Joakim, och tvätt därinpå kom Anders & Joel. Och ännu lite senare kom Gustaf och Dennis, och sen Johan! haha. Som sagt, riktigt trevligt! Jag gick hem vi halv ett, och fyfan vad kallt det var ute. Den måte fan har varit minusgrader, USCH!


Jag vaknade skapligt och åt frulle. Sedan tittade jag på Aladdin. Åh, det är så himmmla bra alltså. Jag älskar den filmen! (Y) Hm, jag vill också ha en tiger som husdjur!

Idag är det också en äkta söndag. Men den här söndagen är så skön. Fast, jag vill gå ut och gå, men det regnar och det orkar jag inte. Jag vill att det ska vara kallt och sol. Det är så himla härligt, äkta höstväder! Men helst vill jag till Turkiet, det var så underbart!

Nu ska jag ta bort nagellacket & måla nytt.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var skit kul igår!
Jag vill också till turkiet. de skulle verkligen göra mig lycklig. jag gör precis vad som helst för att få åka dit NU!

2007-09-16 @ 15:17:46
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Evelina

vilken söt tröja du har på dig!

2007-09-16 @ 20:15:44
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: JuLiA

Tack så mycket. Det är faktiskt ingen tröja, eller det är en tröja under, men på är det ett linne :)

2007-09-16 @ 20:20:54
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0