helg igen

Skolan idag var helt okej. Fredagar är verkligen inte en jobbig dag, den bästa dagen faktiskt. Efter skolan gick jag, Sara & Lisa tillsammans ner till lillhaga skolan. Vi skulle träffa Annika och Ella. Sen åkte till scaniarinken och träffade Stefan och hämtade pengar, och åkte upp till ikea. Det var jätte trevligt och allt gick välrdigt bra, jag älskar ikea, dom har verkligen allt man behöver, och så himmmmma bra priser.

Okej, våran "vagn" var mycket större än på bilderna. Och det ser inte alls packat ut, men det kan jag lova att det var. Folk gick och pratade om våra saker och typ garvade.

Efter ikea när jag hade kommit hem så var det mat. Åh, det var så gott! Jag var helt utsvulten +att jag är så jäkla trött idag alltså, jag ska bara sitta vid datorn hela kvällen, gud vad skönt. Men snart måste jag gå och titta på vad jag ska ha på mig imorgon när jag ska vara modell, jag är faktiskt väldigt nervös.

Nu ska jag gå ner och gosa med Molly och prata med mamma, pappa och sen är våra grannar Annelie och Göran här, jag älskar när dom umgås, mamma och pappa blir bara för roliga!

trevlig kväll, önska min lycka till imorgon!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: -

-

2008-05-13 @ 16:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0