I´m still so in love with you.

ännu en jobbigt måndag. idag hade vi skolfoto, det gick jätte bra. tror jag... Vi slutade halv fyra och Mathias stjusade hem mig på Andrés moppe, den är rolig. Efter skolan åkte jag med Lisa hem till henne, vi är nästan aldrig längre så det är skönt att prata om allting.

Imorgon blir det inte skolan. Vi ska till vackstanäs och orientera med alla nioa i nykvarn. Det ska bli kul, skönt att slippa skolan en dag i alla fall!

Min fötter är helt döda, jag har haft åtta cm klack idag och det är mina fötter verkligen inte vana vid. Stackars fossingar säger jag bara.

Nu har jag precis duschat och jag tittar på top model.

ska förtsätta titta

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

"vi är nästan aldrig längre så det är skönt att prata om allting."
Jag håller med. Det kändes bra och jag har saknat att vara med dig.

2007-09-05 @ 16:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0